Op zoek naar een administratiekantoor in Breda? Wij bieden een passende oplossing voor uw financiële administratie. Bij PTFS zijn uw administratieve zaken altijd netjes op orde. Daarbij staat persoonlijke aandacht voor uw bedrijf bij ons centraal.

PTFS is ontstaan vanuit twee gedreven boekhouders. We zijn beiden opgegroeid in een gezin van ondernemers. Het belang van een foutloze administratie kregen we van huis uit mee. Sinds 2008 runnen we ons eigen administratiekantoor in Breda. Met veel plezier helpen we ondernemers om het beste uit zichzelf te halen.

Uw administratie bij PTFS?

Wilt u uw administratie uitbesteden? PTFS biedt een complete administratieve dienstverlening. We voeren uw administratie, verzorgen uw aangiftes en stellen uw jaarrekeningen op. Bij PTFS werkt u samen met twee ervaren boekhouders. U kunt vertrouwen op de bereikbaarheid van ons administratiekantoor in Breda en de continuïteit van onze dienstverlening.

  • We houden uw administratie perfect op orde
  • Administratie met een persoonlijke touch
  • Betrokken en toegankelijke partij
  • Geen ‘uurtje-factuurtje: altijd een passende prijs
  • Proactief, to the point en altijd volledig op de hoogte
  • Wij ontzorgen zodat u effectief kunt ondernemen

Administratiekantoor in Breda voor het MKB

Als MKB’er op zoek naar het ideale administratiekantoor in Breda en omstreken? Wij staan voor u klaar! Wij voelen ons namelijk helemaal thuis in de wereld van het zelfstandig ondernemen. Meer dan 10 jaar werkten we in dienst van grote bedrijven. Interessant, maar we wilden zelf de vleugels uitslaan en op een persoonlijkere manier samenwerken met klanten. Zo is PTFS ontstaan, waar we volledig op onze plek zitten. Onze manier van werken en denken sluit perfect aan bij MKB’ers.

Vaste prijs

Bij PTFS geen uurtje-factuurtje en geen verrassingen: we werken met vaste maandelijkse bedragen. Het dienstenpakket dat we bieden stemmen we namelijk perfect af op uw onderneming en uw wensen. En daar hoort natuurlijk een passende prijs bij. Meer weten over onze prijzen? Zo bepalen we de kosten voor uw boekhouding.

Ondernemen in Breda

Bezoekt u netwerkevenementen in Breda en omgeving? Dan komt u ons vast een keer tegen. We houden van ondernemen en netwerken hoort daar uiteraard bij. Zo bezoeken we met regelmaat borrels en diners in Breda. En zijn we lid van de netwerkclubs de VOC, NAC Business Club, Trumpi Business Golf en Baronie Business Cup.

Op zoek naar een administratiekantoor in Breda met de persoonlijke aandacht die iedere ondernemer verdient? Stuur ons dan een bericht. We plannen graag een afspraak voor een kennismaking met u in.

Wist u dit? Veel ondernemers hebben eigenlijk geen accountant nodig. Een bedreven boekhouder biedt alles wat ze nodig hebben én meer! Lees er alles over op onze pagina "Een accountant in Breda nodig? Kies voor een betrokken boekhouder!"

Klinkt onze aanpak goed?

U hoeft niet te wachten tot u ons op een netwerkborrel tegen het lijf loopt. Stuur een berichtje en we maken een afspraak voor een kennismaking.

Neem contact op